На які дитячі товари надається гарантія?

На товари, куплені в ammi.com.ua (AMMI) надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

У разі, якщо ви не виявили гарантійного талона при отриманні, ви повинні повідомити про це менеджеру нашого магазину і ми встановимо терміни гарантії згідно квитанції про оплату.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним / сервісним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Гарантія на дитячі коляски може бути різною. Просимо вас уточнювати всі деталі перед оформленням замовлення.

Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або за адресою.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Чи можу я обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • дитячі товари, які не були у вжитку і не мають слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • дитячі товари повністю укомплектовані і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником або висновком керівництва склад магазину дитячих товарів "аммі" про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в склад магазині дитячих товарів AMMI за адресою: м Суми, вул. Воєводіна 13 а, з 8-00 до 17-00 в будні дні.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Сумах, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр, або магазин ammi.com.ua може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або ненавмисних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Будь ласка, зверніть увагу:

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів відносяться:

  • перо-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • рукавички;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • білизна натільна;
  • постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • друковані видання;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • товари для особистої гігієни (наприклад: молоковідсмоктувачі).

Контакти:

МТС: (099) 103-14-14, Київстар: (068) 103-13-13

ammigoup@gmail.com